Het grote avontuur kan beginnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Miek van Steenbergen - WaarBenJij.nu Het grote avontuur kan beginnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Miek van Steenbergen - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur kan beginnen!!

Door: Anne-Miek

Blijf op de hoogte en volg Anne-Miek

23 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Hola allemaal!
Het komt steeds dichterbij, het grote avontuur kan dan eindelijk beginnen (nog maar een paar weekjes wachten). De laatste voorbereidingen worden getroffen, en de laatste dingen nog even geregeld. Nog steeds een beetje onwerkelijk maar het visum is binnen dus nu is het echt echt!

Ik ga 10 februari naar Ecuador. De oplettende datumkenner ziet dat ik hier in Nederland met een feest eindig die ik niet kan missen, ik zal Carnavallend met een feesthoed iedereen uitzwaaien en vertrekken naar het mooie Ecuador. Ik heb er super veel zin in en zal iedereen op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen. Want dat ik wat ga beleven in Ecuador staat vast. Ik zit in de hoofdstad Quito en zal daar ongeveer 4 maanden zijn, daarna nog minimaal 1 maand reizen maar deze plannen moeten nog bedacht worden.

Nog even kort voor de gene die zich afvragen wat gaat ze in Ecuador doen?, ik ga stagelopen bij de voetbalschool van de organisatie Local Dreamers. Tijdens de stage ga ik mij vooral bezighouden met het thema gezondheid en ga kijken hoe dit in het huidige programma van de voetbalschool past. De voetbalschool is een soort buitenschoolse opvang voor de kinderen uit de omliggende wijken.

De laatste weken vliegen voorbij, ik hou jullie op de hoogte!

Adios!

Anne-Miek

  • 23 Januari 2016 - 13:00

    Gien:


    He Miek!

    Leuk dat je de stap durft te wagen!
    Heel mooi dat je visum binnen is. Het wordt nu allemaal echter he?!

    Succes nog met de laatste voorbereidingen en nog even genieten van Carnaval!
    En natuurlijk heel veel plezier bij de voetbalschool!

    Ik zou je blog proberen bij te houden en ben zeker benieuwd naar jouw verhalen en belevenissen!
    Het lijkt me leuk om samen nog door Ecuador te reizen.


    Groetjes Gientje






  • 25 Januari 2016 - 13:59

    Ilona:

    Hee Miek,

    Super tof en gaaf dat je deze uitdaging aan gaat!
    Natuurlijk ga ik je belevenissen volgen.
    Maar we gaan je eerst nog ff uitzwaaien!

    Groetjes

  • 09 Februari 2016 - 16:46

    Willemien:

    Nou Anne- Miek nog een paar nachtjes slapen of niet ??
    En dan gaat het avontuur beginnen
    Ik wens jou een hele fijne leerzame tijd daar, en ook van een heel andere cultuur genieten
    Lekker warm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Miek

Actief sinds 31 Dec. 2015
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 8020

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 10 Juni 2016

Stage in Ecuador

Landen bezocht: